Sunday, November 14, 2010

NUKILAN rasa...

BismillahHirRahman Nir Rahim


Ya Allah…. Jika aku jatuh Cinta….

Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu….

Agar bertambah kekuatanku untuk mencitaimu YA-ALLAH….

Ya-MUHAIMIN…. Jika aku jatuh hati…

Izinkanlah aku menyentuh hati sesorang yang hatinya tertaut padamu YA-ALLAH… Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu & nafsi….

Ya-RABBANA… Jika aku jatuh hati…

Jagalah hati aku padanya agar tidak berpaling daripada hatimu YA-ALLAH…

Ya-RABBUL IZZATI…. Jika aku rindu…

Rindukanlah aku pada sesorang yang merindui syahid di jalan mu YA-ALLAH…

YA-ALLAH… Jika aku menikmati cinta kekasihmu YA-ALLAH…

Janganlah kenikmatan itu melebehi indahnya bermunajat disepertiga malam terakhir mu YA-ALLAH…

YA-ALLAH… Jika aku menikmati cinta kekasihmu YA-ALLAH…

Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada jalan mu YA-ALLAH…

YA-ALLAH… Jika kau halalkan aku merindui kekasihmu YA-ALLAH…

Janga kau biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada mu YA-ALLAH….YA-ALLAH…. YA-ALLAH…

Amin ya rabbal alamin….

No comments: